Sjukt tråkigt....

hmm ja....
Känns som att jag har tvättat hela dagen o det tar aldrig slut...
Men nu är jag inne på sista maskinen, men vet att jag imorgon kommer hitta en massa saker som jag borde ha tvättat... =/
Well that´s me...

Jobbat hela 4 timmar idag, sen blev det in till Trossögården för att möta upp bror och hämta min prinsessa..
Blev en snabbfika på 3G och uppdatera varandra, bror visste ju inte ens att jag skulle till Norge *ooops*
Fick iaf en chans att pussas o kramas med min ängel...
Och fick ett "jag älskar dig" innan jag gick.... ♥

Sarah tittade även förbi och lämnade min vinst från tävlingen i hennes blogg http://sarahsglitter.blogg.se *yaaaaaaaaaaaaaay*

Gah skulle verkligen behöva klippa mig innan vi åker, men som vanligt så är jag ute i sista sekunden...

O så var det sååå länge sedan nu...
Så jag bara måste gnälla lite... ;)
Blir galet trött på folk som förväntar sig en massa saker och som ställer en massa krav...
Hur svårt kan det vara att fatta?
Jag har aldrig lovat guld och gröna skogar.... äh glöm det... jag har aldrig lovat något överhuvudtaget!!!
Så snälla, sluta med alla påtryckningar, it will only make things worse...


well.....
Thinking of you...
Missing you....


//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin!

Tror du förstår mig när jag säger att visa delar av mitt liv vill jag inte dela av mig av just nu!:)



men lovar att uppdatera bättre!:D

2009-06-16 @ 21:54:17
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Cina

Härligt du hade det bra i Götet !

Ni får ha det super i Norge med,och ha en underbar midsommar =)



/Cina

2009-06-17 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0