Svårt att hinna med...

Gah...
Tiden går verkligen sjukt snabbt...
Inte ens 2 veckor kvar tills vi drar till Norge....!!!!

Fikade med LinaWaynes idag, pratade en massa om Norge...
O så pratade vi oxå en massa om helgen...
Då drar vi till Göteborg!!!!!!!
Kommer att bli en sååå toppen helg, tillsammans med Lina och J (och även alla andra som troligtvis oxå kommer att bli inblandade...).... =P
Åker på fredag efter jobb, när vi kommer upp (kväll nån gång) så blir det att landa lite, ta några cider/öl för att sen ta en lugn runda på krogen...
Lördag kommer att bestå av shopping på stan och sen LISEBERG!!!
och kvällen kommer förmodligen att bestå av en massa alkoholintag och party!!!
Ser sååååå fram emot denna helgen!!!
O ett stort tack till J som ställer upp med sovplats o allt!!!!! =)

Well...
Back to reality.....
Jobbat 9.30-16.30 idag (jobbar samma tid imon) på ett ställe där jag inte varit på evigheter.....
Himla kul att träffa alla igen, och sååå kul att se hur stora barnen har blivit!!!
Blev inget gym för mig idag då jag prioriterade fika med Lina för att lugna mina nerver inför Norgeresan....  :P
Ska försöka hinna me gymmet imon istället....

Ska kolla lite på TV nu i regnet....
O sen ska ja sooooooova!!! =)

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Är galet sugen på att få mig lite Bella! Grraur ;)

2009-06-10 @ 19:05:14
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0