tråkiga inlägg...

Kommer nog inte att bli någon vidare uppdatering här dom närmsta dagarna...
Har så sjukt mycket att göra och den tiden jag har över försöker jag umgås lite med mina nära o kära :P
Börjar bli sjukt stressad och nervös inför Norge resan...
O allt som borde vara fixat som jag inte orkat/hunnit ta tag i...
Men lever på hoppet och med inställningen att allt kommer att lösa sig...
And so it will... :P

Idag har jag haft ett sjukt ansträngande arbetspass 12.30-16.30 :P
Blev en runda på stan med mamma innan d, köpte en klänning på Gina Tricot till midsommar....
Men är lite osäker, tror inte alls att det blir bra =/
Får väl se helt enkelt...
Sen blev det lunchbuffé på Royal Thai, sjukt gott.... =)

Efter jobbet blev det iaf fika på Coffe House med Lovely Richard och Sara...
Bestämde oss för att äta på Nivå, oxfilésandwich (stavas?!?!?)
tack bästaste Richard!!!! *älska*
Där dök även Eke upp =)

Sen blev det lite prat på PM med Eke, Linda, Klara, Sara, Micke, Richard och mig själv så klart ;)

Nu blir det lite mys innan jag ska soooova.... =)

Miss ya´

//Bella

Kommentarer
Postat av: Lina

hej tjejen! Storlekarna läser du så att ex: M B/C = Medium runt om och sen B/C -kupa.



Sen finns det ju S = small runt om osv.. :) Förstår du nu?



Jag vågar inte riktigt svara på hur vi kommer göra med just bikinisarna framöver.. troligtvis tar vi bort dom tills nästa sommar, då det börjar bli höst. Men ingenting är omöjligt!



Kram & Glad Midsommar!! :D

2009-06-18 @ 20:35:27
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Dags köpa maut ju! Sen fåre väl bli nån läsk eller så oxå, får ta det imorrn, borde ju vara öppet?



Tjat är det många som är bra på så svårt peka på nån =P

2009-06-18 @ 20:52:57
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Sarah

Glad Midsommar vännen!!!! :D

KRAMAR !!!

2009-06-19 @ 09:56:23
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: eke

GLAD MIDSOMMAR MITT HJÄRTA!!!! IKVÄLL KOMMER MONSTRET! DE SKA JA SE TILL!!!

2009-06-19 @ 11:35:17
Postat av: eke

GLAD MIDSOMMAR MITT HJÄRTA!!!! IKVÄLL KOMMER MONSTRET! DE SKA JA SE TILL!!!

2009-06-19 @ 11:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0