Uppdatering från Norge

JEPP!!!

Jag och Lina kom fram till Norge till slut.... :P
Himla trevlig resa med en massa bra party musik i bilen...

Vi bor på Ramtons Camping i en supermysig lägenhet och det är helt underbart med riktigt nära till hav och bad...
Ser till Oslo från balkongen.... =)

Jobbletandet går sådär...
Har inte haft tillgång till internet, då jag måste registrera mig för att få komma på möte, men nu är det löst...
Dyker det inte upp nåt kanske jag kommer hem redan nästa vecka...
Kan ju inte bara vara här och lata mig, ligger mest på stranden och efter det kollar jag på norska såpor....
himla trevligt...

Igår var jag och Lina o cruisade med cabben runt Hyggen, såååååå underbart!!!
Där hade jag lätt kunnat bosätta mig!! :P

Nähä  nu ska jag minsann vara lite social här i Vestby (sitter hos Mille o låna datorn).

Saknar er där hemma, men kan lätt ligga här o lata mig ett tag till...
30 grader varmt och strålande solsken =)'

Puss Bella

Kommentarer
Postat av: eke

hoppas du hittar nåt då darling=) ja har ju hyrt ut din lägenhet minst tre veckor till ;).

2009-06-26 @ 12:04:08
Postat av: Richard Strauss

Låter helt fab! You go girl =)

2009-06-26 @ 15:46:08
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0