Uppdatering...?!

Jaha...
Kanske ska uppdatera om helgens äventyr...
Nån som är intresserad?
Nä trodde inte det heller, men ja skriver ändå... ;)

Lördag:
Picknick på stumholmen med god sallad och gott vin...
Och så självklart trevlligt sällskap, synd bara att det typ var storm...
Men vi överlevde det....
Sen blev det fimlkväll med animerat *me like*
Kollade på Horton och Kung Fu Panda *loooove*

Söndag:
Jag och mamma var och lämnade blommor på mormors grav...
Skönt att komma dit och se att det var en massa  blommor där, det är så det ska vara...
Vackrast hos min lilla mormor
Sen blev det ut till morfar en runda så han kunde hjälpa mamma med bilen, jag passade på att sola lite istället för att intressera mig för bilpratet.. 
Sen blev det färd tillbaks till city och Coffe House för att bjuda mamma på morsdags middag! 
Blev grillspett på kyckling med klyftpotatis och bearnaisesås... 
Sol, Cider och öl till det, alldeles underbart!!!!
Älskar min mamma, hon är min ängel!!!!
Sen kom D tillbaks efter lite lek på långö och vi grillade lite med grannarna, och drack ännu mera gott vin!
Himla mysig kväll måste jag säga!!!
Efter det blev det film och sen sova...

Måndag:
Blev väckt av P på bemanningen 7.10 måndag morgon, men valde att tacka nej...
Har jobbat en massa nu, och hade huvudvärk...
Så jag tyckte att jag förtjänade en dag till med ledighet...
Så det blev "morgon" kaffe på Waynes och sen hem för att byta kläder och ner till Stumholmen för lite sol och bad!
Och jag badade minsann, varmt var det inte.....
MEn himla skönt med ett dopp i värmen måste jag säga...
Där låg vi ett tag innan Lina kom ner (precis hemkommen från Göteborg).
Då blev det nercabbat upp till Coffe House och fika med dom allra bästa!! (Eke, Bjöööööön, Richard, Lina och D).
Besämde även att nästa helg blir det minsan road trip till Liseberg!!!!! *yaaaay*
Kommer att bli såååå toppen!!!

O ja idag så är det ju tisdag och jag har jobbat 8-14 sen in till stan för att lämna en massa papper till TAC, blev även sittandes på Arbetsförmedlingen i över en timme, ALLT strulade....
Gah så tråkigt...!!!!
Skulle även fikat med någon efter det, trodde jag....
Men saker o ting drog väl ut på tiden från min sida antar jag......

Ska iaf upp och träffa EkePM om nån timme lr så, I need!!!!!!

It feels like you´re going another way, shutting me out......
And it´s up to you, but don´t blame me for not trying....

//Bella ♥


O ja....
Har varit extremt dålig på att ta bilder denna helgen oxå...
Ska försöka bättra mig, jag lovar... :P

Kommentarer
Postat av: yasmine

det är sådär lite små uttråkad idag o less bara. gör du nu då? jag ska nog kika tv krams

2009-06-02 @ 20:09:35
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine

är så ibland bara särskilt nu när hormonerna sätter sprutt på allt.

men men bara att härda hehe. alla dagar är man inte på topp. kram

2009-06-02 @ 20:55:24
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Klart som korvspad man är intresserad juh! =D

En riktigt go helg verkar du ha haft iaf, och det är precis så det ska låta! =D



Jo blev lite dumt i eftermiddags, sry =(

Men scouterna är det närmaste jobb jag har just nu så känns extra viktigt göra det lilla jag kan där



kram

2009-06-02 @ 22:48:30
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: eke

de blev ju en himla fiin stund på PM iaf=)



we rock baby <3

2009-06-03 @ 00:35:09
Postat av: yasmine the one and only

ja det är väl det. gör du idag då? krams

2009-06-03 @ 18:08:37
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

vad skönt samma för mig faktist ska bara slappa hehe.

hoppas du får en fin kväll kram

2009-06-03 @ 20:18:41
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Lina

Låter som superhärliga dagar :) Sämre idag, med hagelstorm o allt! Fy. Det ska ju va sommar ju! Right Ey? :P



Nu har det kommit in större storlekar till www.haileys.se - ta dig gärna en titt och tipsa gärna andra du känner hihi



Allt bra annars?

2009-06-03 @ 20:50:28
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0