Äntligen avklarat!

Jepp...
Idag fixade jag dop presenten till Kevin och blev himla nöjd måste jag säga...
Slänger in en bild på den efter helgen...
Man vet ju aldrig vem som är här inne och läser, o presenten ska ju bli en överraskning :P
Tror att det kommer att bli himla bra =)

Hmm ja blev ju inge mys idag....
Men blir väl förhoppningsvis imon istället..

Har fördrivit kvällen på PM istället med endel fantastiska människor..
Vet att jag inte är på topp...
Men jag behövde verkligen detta...
Kollade på hockey, dock var det ju HV-Frölunda som visades...
Men kollade upp på text tv så fort ja kom hem hur färjestad matchen slutade o självklart så vann dom ju :P
Efter PM så blev det Nivå en runda, men kände att jag var inte alls på humör så jag gick hem istället...

Så nu ligger jag här igen...
Ska läsa lite innan jag ska sova hade jag tänkt..
Jobb 9.30-17.15 imon sen blir det gymmet...
O efter det så blir det förhoppningsvis en massa mys... =)
Behöver verkligen d...

*In the shadow...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jaaaa jag hoppas på mys för dig :D

Du! Du är med i a-kassan osv även att du är utskriven från af va??

2009-03-26 @ 08:01:33
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan

Sv: jasså inte d :( Hoppas d va en riktigt bra orsak! ;)

Jag har skrivit av mig fr.o.m 1 april nämnligen, men a-kassan måste ju vara bra att vara kvar i...

2009-03-26 @ 20:42:32
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0