Ännu en underbar helg...

Jag har minsann varit lite dålig med uppdateringen här...
Men så är det när man har fullt upp med annat så som, umgås med underbara vänner, spela wii, åka inlines, dricka alkohol och fika och allt det där andra...
Man får ju faktiskt se till att prioritera det viktigaste...

Hmm ja vet inte riktigt vad jag ska säga om helgen...
Hela ledigheten har varit alldeles underbar!
Umgåtts en massa med dom allra bästa, så underbart att ha så fantastiska vänner..

Lördagen började som vanligt med en shoppingrunda på stan...
För ovanlighetens skull så hittade ja inte så mycket utan la en massa pengar på hudvårdsprodukter i stället...
O det kan det nog minsann vara värt...
Shoppingen avslutades med en Casalinga på 1344 *underbart*
Efter det så begav jag mig hem till Fredrik för en inlines runda...
Haha har nog inte skrattat så mycket på riktigt länge, lr jo..... (Nintendo Wii bidrar ju till en heldel skratt det oxå..)
Men för att inte ha åkt inlines på typ 10år så gick det ju ganska bra...
Ramlade ju faktiskt inte en enda gång :P
Men kan ju tänka mig att alla som åkte förbi fick sig ett gott skratt emellanåt...
MEeeen jag överlevde rundan iaf....

Dagen avslutades med fest i "the bachelorpad" lika trevligt som vanligt måste jag säga...
Förutom för en viss person kanske, och jag måste säga att det gjorde ont i hela mitt hjärta när jag inte visste riktigt hur det var med dig... Du är en del av mig, mår inte du bra så mår inte jag bra.... <3

Blev utgång till Nivå minsann, och där var det himlans trevligt...
Blev lite Mojito, cider och ögongodis... ;)
Jag begav mig även till Statt en runda men där var det inget kul alls såjag begav mig snällt tillbaks till resten av gänget på Nivå...
O hör och häpna......!!!!
Bella var minsann ute till stängning igår...
Det ni, inte illa.... :P

Blev ett himla trevligt avslut på kvällen...

Idag har jag och mamma varit och lagt blommor på mormors grav.... *saknar dig min ängel*
Och sen blev det fika på Waynes med Klara och Fredrik *myyyys*

Nu blir det TVn resten av kvällen...
One Tree Hill, Gossip Girl och sen blir det nog allt att kolla på Twilight ännu en gång *älska*

//Bella

Bjuder på lite bilder oxå...


Jag i Linas småååå solglasögon...

Sara laddad för kvällen...

Sanna, (Hanna som gömmer sig) och Tommy

Fredrik ser nöjd ut...

Daniel är väldigt koncentrerad på något... =O

Alkohol!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0