Äntligen lördag!!!

hmm ja, vad ska jag säga...
Gårdagen slutade väl ganska oväntat, milt uttryckt...
Sjukt korkat av mig kan tyckas...
Men hey, man lever bara en gång....
And why not have fun while you can...

Dagen började med en runda på stan med mamma...
Försov mig dock en liten stund, but I had a good reason... ;)

Blev inget inhandlat till mig förutom vin och cider till kvällen...
Är ju sjukt fattig och får nog klara mig utan alla dessa cafébesök resten av månaden...
I know it´s impossible....

Blev mat hemma hos mamma, ugnsgrillad lax med rostade grönsaker och sparris...
Underbart gott...
Avslutades med en jordgubbsmilkshake som jag slängde ihop...
Handlade ju jordgubbar av killen med jordgubbsmössa utanför kronan, sjukt goda dubbar var det iaf...

Sååå nu känner jag att jag bör vila mig en stund, om jag ska orka med en kväll då jag håller mig ute till stängning... ;)
Tror att det kommer att bli en toppen kväll..
.... nä jag vet att det kommer att bli en toppen kväll.... lr vad säger du? ;)  
Vet dock inte riktigt hur det kommer att bli, men jag och Klara ska hem till Catrin iaf =)
Blir väl både Nivå och Statt ikväll kan jag tänka mig!!!

Önskar er alla en fortsatt trevlig lördag!

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0