beroendeframkallande...

JA!!!
Först vill jag bara säga att jag tackar INTE Sara för att hon fick mig att få upp ögonen för denna underbara frestelse...
Men McDonalds McFlurry marängswiss (lr hur d nu stavas) är ju helt underbar!!!!
Hade kunnat äta hur många som helst!!!
Ska verkligen försöka låta bli att äta fler, men det kommer att bli svårt =/

Jao men dagen på jobbet har iaf varit toppen, himla underbara barn dom där.. ;)
Skönt att ha lite "stora" barn att kommunicera med, och ibland kan man hamna i himla roliga konversationer... =)
Blev gymmet efter jobbet idag med *stolt*
Och blev även visad lite nya övningar av Totto...
Himla nice =)
Så efter passet var jag helt slut, precis som det ska vara... =)

Var som sagt iväg en runda til McDonalds innan men annars har ja bara legat hemma...
O så lär väl kvällen fortsätta, blir väl att kolla delfinalen till eurovision sen....

Imorgon har vi "baklängesdag" på dagis...
Ska bli riktigt kul =)

//Bella

Kommentarer
Postat av: Cina

Vad gör man på en baklängesdag??? =)

2009-05-12 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0