Blir inte bättre....

Nä det blir minsann inte någon vidare uppdatering idag heller...
Mest för att jag fortfarande inte känner mig riktigt bra och inte har gjort något vettigt idag...
Har ju jobbat visserligen, vatt ute och busat i regnet med barnen...
Vilket förmodligen är en succe med tanke på att jag redan är krasslig...
Men har inte varit riktigt lika sliten idag, lr jo det har jag kanske....
Känns som att jag inte gör annat än och sova, men ändå så är jag sjukt trött hela tiden...
Om jag inte mår bättre imorgon så kanske jag borde sjukskriva mig och försöka få en tid på vårdcentralen..
Men så kommer det ju förmodligen inte att bli, känner mig själv allt för väl..
Och det ska mycket till innan jag anser mig tillräckligt sjuk för att gå till läkaren...
Även att det kan bli mycket gnäll :P

Sååå nog om hur synd det är om mig....

Hoppas på att morgondagen kan bjuda på lite glädje och lycka..
Känner att jag behöver det nu, när solen inte skiner så får man hämta energi från annat..
Vart skulle man göra det om inte hos sina vänner...
Jag har lärt mig vilka som finns vid min sida och vilka som ställer upp när det gäller..
Och jag har förlorat vänner som har förvånat mig med sin frånvaro...
De sveken som sårar som mest är ifrån dom vänner man inte hade förväntat sig att bli sviken av...
Men det finns ingen vänskap längre, och du/ni är inte mer än vem annan som helst...
Det är nu glömt och raderat, önskar att jag aldrig hade lagt ner någon energi...
Men i min värld är det så vänner gör för varandra, man kämpar och man är ärlig...
Oavsett om det kanske kan såra så gör man det man själv hade velat ha tillbaks...

Ha ha nä nu får det minsann vara slutgnällt....
Snart slipper jag allt, ett tag iaf...

Önskar mig solsken och kärlek...... <3

//Bella

Kommentarer
Postat av: eke

ring imorn om du vill hitta på nåt. ja e leeeeedig. lite wii å en film e va du behöver:)

2009-05-06 @ 22:33:50
Postat av: Richard Strauss

Tänkvärt indeed! Men jo, jag är övertygad du har rätt i att man ska kämpa och vara ärlig, göra det som är rätt även om det kanske för stunden eller genom en missuppfattning kan verka sårande så tror jag verkligen att riktig vänskap bara stärks!

2009-05-06 @ 23:52:44
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: sarah

Tack underbara du! <3

Ja visst är det mysigt med mamma & dotter dagar! :)

Vad ska du hitta på idag ?

kramar!

2009-05-07 @ 09:57:03
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0