Bra dag....

Jo idag har jag haft en bra dag..
Inte på grund av något särskilt, utan bara sådär allmänt...
Annat än panikångestattacken som kom krypandes igår...
Helt oväntat, oftast känner jag ju av att det kommer att komma..
När man mår dåligt, är ledsen eller stressad...
MEn igår vet jag inte alls, lr jo det finns väl många bidragande orsaker..
Men inget sådär som det brukar vara....
Är sjukt glad över att jag mår bättre idag iaf..
Skadar ju inte att jag insett att du är ett AS och att jag endast kan skratta åt hur du beter dig.... *
Fick även gå hem en timme tidigare från jobbet idag (alla barnen gick ju hem), underbart skönt en fredag...
Så det tackar jag för...

Börjar bli en aning rastlös nu och vill gärna ha något att göra....
Well hoppas fortfarande på fest imon..

Måste nog ta tag i detta och fixa något att äta... *orka*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0