Dålig uppdatering...

Usch orkar inte alls skriva här egentligen...
Har åkt på världens förklylning och ligger bara hemma och tycker synd om mig själv idag...

Jobbet har varit toppen, hade Kina dag idag =)
Gjort om ena rummet till "flygplan" med numrerade säten och allt..
Barnen hade med sina pass (nästan helt verkliga pass som personalen gjort, med passfotto och stämplar och allt) flygbiljetter och allt..
På flyget bjöds dom på läsk, popcorn och salta pinnar..
Väl framme tittades det på film om en flicka i Kina och så hade vi fått låna en massa Kinesiska saker av ett barn som faktiskt bott i Kina när hon var liten :)

Sen blev det hemfärd och till lunch serverades det kinagryta! *mmmmm*
Så toppen dag helt enkelt!

Eftermiddagen bjöds på lek i solen, och luft behövde vi nog alla då skulle jag tro...

Blev inte gymmet idag då jag knappt kan andas pga förkylningen så jag får se hur jag mår imon...

Nu ska jag minsann sätta på en film som jag kan fördriva lite tid med...

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0