Fattar ingenting...

Men det är det väl inte meningen att man ska göra heller..
Hoppas du har en bra förklaring, jag väntar....

Nog om detta...

Haft en bra dag på jobbet i det underbara vädret!
Blev även gymmet efter jobbet!!!!
Som jag har längtat, och så underbart det var!!!!

Underbar känsla när man fortfarande känner sig grymt motiverad...
Är bara rädd att jag kommer att tappa det i sommmar med resa o Norge o allt detta...
Men förhoppningsvis så löser väl det sig... =)

Imorgon är det Junibackenrunt på förskolan, då ska det minsann springas o firas en massa!
Kommer att bli alldeles toppen!!! =)

Har bara legat o slappat hela kvällen då jag var helt slut efter gymmet...
Ska lägga mig tidigt ikväll hade ja tänkt mig, så jag slipper att försova mig och stressa som f*n fler gånger denna veckan... :O

*Just so empty.....*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Nejdå! Bella kommer vara mer fit än någonsin i sommar =)



Och när vi kommer hem från äventyret är det given picknik som gäller! Med Bellabus och nybakat <3

2009-05-26 @ 13:30:58
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0