Fest ikväll...

Jepp sitter nu hemma hos Fredrik och Micke och dricker cider, himla nice...
Väntar på att Sanna, Sanna och Hanna ska komma me...
Blir minsann lite utgång och så idag me, får se om jag lyckas hålla mig ute till stängning ikväll me... ;)
Nu ska jag allt se till att vara lite social...
Kändes bara som att det behövdes en uppdatering här, vissa som har klagat ;)
Ska försöka ta lite bilder ikväll med så det kan bli en ordentlig uppdatering + bilder imon... :=)

Hoppas ni får en trevlig kväll!!

Ikväll är Bella ruskigt snygg, sexig och singel och mitt ögongodis ska nog minsann se till att vara beredd på ett och annat :P
*hahahahah*

//Bella

Kommentarer
Postat av: sarah

Ja filmen är underbar!! :D hihi .

Ja helgen var underbar :)

Tusen tack! Du är så snäll ;) . Kramar!!

Hoppas du med hade en rolig helg!

2009-05-10 @ 11:49:57
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0