Helg igen...

Sjukt skönt...
trots att man var ledig igår så är det skönt att det är helg igen..
Hoppas bara att min förkylning snart ger med sig oxå...

Varit hela 4 barn på jobbet idag så det har varit lugnt där...
Fikat lite med chokladmuffins, gädde och strössel.
Väldigt uppskattat hos dom små trollen!!! :P

Slutade kl 15 och då blev det direkt hem...
Inget gym idag heller, satsar på nästa vecka istället...

Ikväll blir det väl bara att ligga i sängen framför TV skulle jag tänka mig..
Inget annat planerat precis...

Tänkte slänga in lite bilder här, men kom på att jag lånade ut min kamera till Catrin idag, så imorgon kanske...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

SV: TAck jag försöker så gott jag kan :) SKa jävla komma igång igen nu :P

2009-05-22 @ 18:31:01
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0