massa känslor...

Pratade med någon på nätet igår....
En viss person som jag bryr mig så mycket om och som har (och gör fortfarande) betytt en massa för mig..
Det blev en massa känslor som bubblade från min sida och jag bröt ihop totalt här hemma...
Jag kände mig så fruktansvärt liten, rädd och ensam..
Vet inte riktigt vad det var som utlöste det hela egentligen, men det blev en massa djupa och jobbiga tankar..
Och detta är saker som jag vet att jag måste ta tag i och jobba med för att jag någonsin ska kunna tillåta mig själv att må bra...

Men hur som helst så vill jag bara tacka denna personen, hoppas att du vet vem du är...
För att du är den du är, du får mig att må bra många gånger utan att ens göra något...
Och jag trivs så sjukt bra i ditt sällskap att det är skrämmande...
Men nu vet du lite iaf, och förhoppningsvis så tar du mig för den jag är..
Även att det är långt kvar så är det en bit på vägen...
Och förlåt för alla gånger som jag har fått dig att tvivla och må dåligt, (och för dom gånger vi har sårat varandra) men mår man inte själv bra så kan man inte heller få någon annan att må bra..
Det hela börjar i ens egna självkänsla och självrespekt, innan man har lagat alla trasiga bitar där så kan man omöjligt öppna upp och dela fullt ut med andra..

Och nej detta är ingen kärleksförklaring till alla som tror det...
Detta är mitt sätt att visa att denna personen betyder så otroligt mycket för mig, och be om ursäkt för att jag är så fruktansvärt dålig på att visa det...

Mitt inre kaos är mina problem och jag ber om ursäkt till alla som har blivit inblandade...

För att tänka på annat...
Ikväll blire fest i "the bachelorpad" kan bli riktigt trevligt tror jag....
Hoppas på att det blir precis en sån kväll som jag behöver, men det tvivlar jag inte på..
Inte när dom flesta av dom allra bästa är där med mig...
Har minsann redan bestämt outfit och allt och ska nog se till att vila en stund så man orkar med kvällen...

See ya´

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin!

Jag hoppas verkligen att du fick en sådan kväll du hoppats på för det är du verkligen värd!!!

2009-05-23 @ 23:18:34
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: sarah

Tack för rösten! :)

Hoppas ni hade skoj igår!! :)

Vi hamnade på O´learys som vanligt :) hihi .

Kram

2009-05-24 @ 12:13:10
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0