Nytändning...

Gymmet känns riktigt roligt igen...
Har dock bara haft en svacka på sisådär 2 veckor, men då var det riktigt dåligt med träning....
O med det sagt så fattar ni nog att jag var på gymmet idag me... :P
Blev att jag körde mest armar och rygg..
Men lyfte fel på ett set så nu har jag jätte ont i ryggen =/
Men förhoppningsvis går det väl över snart....

Dagen på jobbet har varit toppen!
Baklängesdag som sagt, vilket innebär;
Dagen börjar med mellanmål, sen lek som vanligt efter det blev det utgång och på gården hade vi arrangerat en bana som resulterade i baklängesmarchen, då alla barn (och fröknar) gick banan baklänges...
Uteleken fortsatte sedan med bakåtbalansgång och att kasta bollar bakåt i basketkorgar....
Sen var det dags för lunch, matkorten som barnen har med sina namn på var idag skrivna baklänges och dukningen var helt uppochner... 
Det blev spagetti och köttfärssås... 
Först ketchup sen köttfärssås och sist spagettin, baklänges såklart!! =) 
Sen var det som vanligt vilor och fri lek... 
O tillslut frukost!!! 
Så så har min dag sett ut, och detta är något som arrangeras av.... hmm... 
Glömt bort det, men det har med barns säkerhet i trafiken att göra, att alla ska stanna upp och baka för att barn ska vara tryggare i trafiken... 
Himla kul iaf!!! 
Imorgon är det förskolans dag och vi ska upp till kungsmarken för att fira detta, kommer att bli toppen... 

Idag har jag förutom att varit på gymmet fördrivit min tid med ett besök på AF, kaffe med Richard på PM och så har jag tvättat (totaly needed in deed..)
Så har minsann hunnit med enheldel... 

Nu ska jag kolla klart på Playboy mansion, sen läsa lite och sen ska jag sova =)



//Bella 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Tack så mycket gumman, du är inte så pjåkig du heller!:)

Längtar tills lördag, ska bli grymt skoj!

2009-05-14 @ 20:18:12
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0