Planer och önsketänkande...

Nu var ännu en helg över...
Och gårdagen var riktigt lyckad måste jag säga...
Tack vare party killen Per som hade köpt med sig ballonger och "partytutor"!!!
Alla blev som små barn och ballongerna roade oss ganska bra hela kvällen ;)

Som sagt så befann vi oss hemma hos Fredrik i "the bachelorpad" där infanns äben Johan (som fyllde 25 år igår.. GRATTIS), Jessica, Per, Lina (som kom en stund senare lite rund om fötterna), och så var det en Johan till... :P
Sen kom även Sara o Frida (?) och Linn o Andy...
Så det blev en himla trevlig kväll med en massa bus, lek och vin...

Strax efter tolv blev det utgång till Nivå...
Ganska lugnt med folk, rätt skönt att kunna prata och röra sig utan att behöva skrika eller knuffas..
Träffade sweet D en stund med och det var himla trevligt måste jag säga...

Jag begav mig hemmåt vid halv tre tiden, lagom trött och sliten....

Idag har det inte blivit mycket gjort...
Trivs rätt bra här i sängen med datorn i knät.. :=)

Smeds endel planer under kvällen igår...
För det första så kommer ev v 24 blir galen kul!!! *håller tummarna för att det blir så nu*
O så kan nog nästa helg bli ganska trevlig med.. ;)

Neeee kolla vidare på TV kanske... =)









See ya´

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

haha fantastiskt =)

2009-05-24 @ 15:49:38
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Catrin!

love u tooooo

2009-05-24 @ 21:11:07
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Thessan

SV: Jaaaa men du e ju fan duktig som håller igång där liksom! Jag e kass så för jag e aldrig där mer :S Känns bättre med promenader för min del. & jag hoppas jag kommer fortsätta med dom...SKA d rättare sagt ;)

2009-05-24 @ 21:11:57
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0