raderade semesterplaner....

Jaha...
Blir ingen semester för mig innan Norge...
Ha ha en viss person som gjorde nåt ganska onödigt idag som krossade dom planerna...
MEeeeeeen det kommer fler tillfällen... :)
Får väl se fram emot höstens resa istället...

Idag slutade jag redan 12.15 *yaaaaaaaaaaay*
Underbart väder så jag har suttit på Coffe House nästan hela dagen, var en runda på stan emellan men hamnade på Coffe House igen :)
Sällskapet har varit Catrin, Irina, Richard och Bjööööööön....
Himla mysigt!!!



Hittade mig en bikini på H&M....
Himla fin till en härlig solbränna, så den får vi nog allt jobba lite på.... :P

Imorgon är dagen D!!!!!
Är sjukt nervös, förväntansfull och pirrig...
Men tror att det kommer att bli tokmysigt och en dag/kväll som kommer att bjuda på många skratt =)

Well....
Mer om det på söndag kanske... ;)

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Ja verkligen kanoneftermiddag =) Me löööv!

Att man inte drack en sån cider tidigare... Kändes så rätt, men på samma gång så fel. Lite förbjudet att dricka ute i solen på en uteservering...



Men vi vet ju alla vad dom säger om förbjuden frukt ;) graaaaaaaaaaur!

2009-05-30 @ 13:54:38
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0