Så var det söndag igen...

Gårdagen blev lugn men super trevlig!!
Blev en massa deep talk, dock mycket uppskattat sådant...
Det behövs ibland...
Blev utgång till Nivå där jag stannade till 2 sen gick jag till SubWay för att handla lite mat *lovely*
Efter jag ätit så lyckades jag somna i sängen med TVn och allt på..
Vaknade 5.30 igen och beslöt mig för att lägga mig på riktigt :P

Idag har det ju varit underbart väder, som jag har längtat...
Så det blev minsann kaffe på Waynes med Richard, Fredrik och Sara...
Himla mysigt...
Nu är det TVn som gäller resten av kvällen....

O vet ni vad...
Bella har lyckats skaffa sig Spotify idag *yaaaaaay*


Idag fick allt Micke vara med på bild, han kände sig lite bortglömd här i bloggen :P
Tack för allt igår vännen...

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0