Sjuk....

Ja...
Igår så vaknade man upp med värsta förlylningen..
O det blir ju inte bättre...

Så är man ledig idag och det är underbart väder ute, hur kul är det....
Vill sätta mig i solen och njuta lite....
Men kan inte alls få ro till det när jag knappt kan andas och bara nyser av solen... =/

Blev iaf en frukostfika med underbara Klara och Lina...
Himla mysigt, har ju inte träffat Lina på evigheter heller då hon vatt i Spanien och Norge och allt...
Men vi ska träffas nån dag och prata ihop oss lite ang Norgeresan...
Tänkte jag skulle försöka få lite ro i helgen till att fixa till mitt CV lite...
Anpassa det så man kan söka lite olika jobb, just nu är det ju bara anpassat efter barnskötarjobb...
Men tänker inte vara så kräsen utan tänker söka det mesta  hade jag tänkt....

Såååå om man skulle ta och plåga sig själv en stund med att sätta sig en stund i solen....

See ya´

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0