Sjukt trött...

Jepp imorse ringde klockan 5.30 och Bella var inte piggast kan jag säga...
Men vad gör man...
Var på jobbet 6.30 då den första lilla änglen skulle komma...
Men neeeej 7.30 dyker det lilla trollet upp, men jag fick en lugn stund med kaffe och tidningsläsande för mig själv, och det var riktigt skönt och jag hann nog minsann att vakna till ordentligt...
Slutade jobbet 13.15 (liiiiite tidigare dock) :P
Då blev det att vandra hem för att släppa in killen från Ludwes till mamma...
Satt på gården en stund och pratade en massa med grannarna me, himla mysigt...

Sen kom mamma in till stan och vi gick förbi GinaTricot en runda där ja hittade en jätte fin kjol som min underbara mamma köpte till mig, blir allt en del av outfiten imon... :D 

O så gjorde jag misstaget att gå in på H&M och var ju bara tvungen att prova bikinin från Matthew Williamson´s kollektion...
O ja...
Var ju tvungen att köpa den....

Himla fin....

Så har jag minsann vatt o tränat nu på kvällen med...
Blir sängläge framför TVn resten av kvällen, somnar nog tidigt kan jag tänka mig...

Imon e d fest!!!! :D

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Himla snygg bikini :)

2009-05-15 @ 20:10:07
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0