Solsken och ledighet...

Underbart väder, synd bara att man bor i sveriges typ blåsigaste stad...
Annars hade det varit ännu bättre =)

Gårdagen spenderades hemma hos Fredrik och Micke...
Tillsammans med dom 2 såklart och Richard och Fia...
Dock så skulle ju Fredrik iväg och jobba senare på kvällen...
Men vi Satt lite på taket, spelade lite Wii, skrek en massa könsord (då jag kan bli väldigt arg när jag spelar TVspel) :P och drack ett fåtal cider...
Det var en himla mysig kväll iaf... =)

Kom hem i vettig tid och längtade sååå efter sängen...
MEn NEJ så har min granne fest...
MEd alla fönsterna öppna och Phil Collins-In the air tonight på högsta volym...
Haha men det var trevligt..
spelade lite poker och tillslut så var det dax för utgång för festdeltagarna...

Idag har det blivit mys i solen och en MASSA kaffe på Waynes med Lina och Richard...
ÄLSKAR verkligen solen och är helt övertygad om att jag är född i heeelt fel land..
Nu ligger jag hemma i sängen och kollar på Ice Age, sååååå kul!!!
Snart är det dax att bege sig bort mot "the bachelorpad" för lite mys där ikväll...

Imorgon blir det fest!!!
Och jag är riktigt sugen och riktigt laddad, hoppas att det håller i sig tills morgondagen bara :P

*Undrar när jag ska sluta tro det bästa om alla, det visar sig ju väldigt ofta vara fel....*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hahaha erkänn att du e otroligt avundsjuk på min bonna bränna!?!?!?! Jag kan hjälpa dig så du med får en sån ;) jag loooovar!!!! Det är gratis ;)

2009-05-01 @ 19:47:22
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!

Nejdå, det är lite dåligt med större storlekar än så länge-med det kommer framöver!



Just nu har vi dessa i lite större:



Poppy - upp till 80D

Vanilla - upp till 80D

Glamour - upp till 80 E

Vanille - upp till 80 D

Lemon Sorbet - upp till 70 F



Vill du komma hit och testa/kolla så går det jättebra. Du får också hemskt gärna ta med dig några kompisar (tjejer som killar!) om du vill.



Vi har ju inget fancy kontor ännu, men ett litet ett finns i alla fall :P Hojta bara till isf!



Hoppas allt är bra med dig för övrigt?



kram

2009-05-02 @ 18:43:00
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0