Tänka annorlunda...

Har bestämt mig för att helgen kommer att bli riktigt nice...
Och att jag ska blockera alla negativa tankar och funderingar och bara tänka positivt....
Det kan ju inte bli annat än dåligt, och risken är ju större om jag ska gå runt med negativ inställning till det hela...
Så nu får vi bara hoppas att jag håller mig till detta så ska nog allt gå bra... ;)

Idag har man jobbat, junibacken runt på förskolan idag...
Vilket innebär ett minilopp runt kvarteret med nummerlappar, start och målgång...
Vi "sprang" minsann allihopa, och jag hade turen som fick ett barn med mig som bara vill gå och det passade mig alldeles utmärkt i värmen...
Väl i mål så firades det med kallt vatten, glass och medaljer (i form av tablettaskar)...
Himla uppskattat var det iaf :)
Massa föräldrar där som hejade på och filmade och tog kort...
Mysigt!!!

Blev inget gym för mig idag, kände mig inte riktigt bra när ja gick hem från jobbet....
Men än är inte dagen slut ;)

Har fixat ihop ett nytt CV, letat upp mina betyg, omdömen, gamla arbetsgivareintyg osv inför Norgeresan idag me...
Så nu har jag det mesta avklarat tills dess...

Ska skicka in lite grejer till högskoleverket oxå för att komplettera, vet att jag inte kommer att komma in på något av mina alternativ denna gången....
Men nästa gång är det högskoleprovet som gäller och då kan det ju vara bra att ha alla andra meriter/papper inskickade och klara =)

Well....
Ska väl ta mig en funderare på om jag ska till gymmet lr inte, annars blir det en promenad iaf...
Sen ska jag hem o leka lite med mammas katt (har fått "äran" att passa henne idag då mamma inteär hemma).
Hon är ett litet monster, men söt som få!!! ♥

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Oj duktig du är! =) BELLA KAN!



Kul Junibacken blev succé sånt e ju najsans =D

Hoppas du tog det liite lugnt med kisen iaf, så ni båda fick åtminstone lite sömn!



Och jo, maaassa bus blir det =D

2009-05-27 @ 14:35:34
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

SV: Joo vi har massa såna olika spray saker! Får spraya nu i förebyggande syfte! Vi for upp till ikea idag när jag slutat & köpte nytt av det mesta....Sen är det inga djur i sovrummet mer! Det blir stängd dörr....Får stå ut tills vi flyttar.

2009-05-27 @ 21:40:10
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0