There´s nothing left to say exept....

Jo d...
Lovade mig själv att efter gårdagens inlägg så skulle det inte bli fler deppinlägg eller negativa inlägg här på ett tag...
Ack så fel man kan ha..
Men jag har bara en sak att säga..
Och jag hoppas att det blir kortfattat...

Skulle så gärna vilja träffa dig, för att få säga allt jag vill ha sagt, allt jag velat säga så länge!
Men uppenbarligen så är det svårt för dig, som vuxen människa att stå upp för dig själv och ta en diskussion..
Förstår varför..
För du har ju betett dig riktigt illa, och jag förmodar att det är därför du inte vågar höra vad jag har att säga..
Har faktiskt inte brytt mig så mycket alls..
Mer än den senaste tiden, då det har börjat irritera mig riktigt ordentligt, hur mycket jag än har försökt att skjuta undan det..
Och jag vet att jag har rätt att vara arg, för det är precis det jag är...
Jag är inte bitter, ledsen eller sårad...
Jag är ARG!!!
Men jag antar (pga den osäkra lilla människa du uppenbarligen är) att jag aldrig kommer att få chansen att få allt sagt..
Person till person....
Vilket jag tycker borde vara gjort för länge sedan...
Så jag får skriva av mig här istället!
Och jag hoppas (och tror) att detta är den sista tanke/de sista orden jag tillägnar dig...
Och det är tankar och ord av misstro och ånger...
Önskar att jag aldrig hade brytt mig och jag önskar att jag aldrig mer kommer att se tillbaks...
Det som har hänt har hänt och det är något jag aldrig någonsin vill tänka på, minnas igen...
Det är förhoppningsvis efter detta inlägg något jag aldrig mer kommer att behöva göra...


Don´t you somtimes wish to have a chanse to undo something...
You are my wish of undoing...
I wish I could take back time...
I wish I´d just walked by that day...

Forgive and forget...

Nu kommer det att finnas personer som tror sig veta vem detta handlar om...
Vissa kommer att ha fel...
Men förmodligen så finns det även dom som känner mig så pass väl att dom vet precis vem jag har i tankarna för detta inlägg...
Och NEJ det finns absolut ingen kärlek eller längtan bakom detta inlägg...
Det fanns ett hopp om att vuxna människor ska kunna stå för sina handlingar och att våga lyssna på det som finns att sägas...
Och det är ALLT!!!

Såååååååååå
Äntligen har man lättat sin själ lite (kan ju inte säga hjärta då ingenting som finns att sägas kommer därifrån), känns mycket bättre...
Dax för lite trevligare tankar...
Dagen har varit toppen, har pysslat med en massa på jobbet idag...
Har minsann sytt (lr broderat kanske är rätt ord), fixat gipsfigurer, målat gipsfigurer, pusslat och en massa annat..
Är dock otroligt förvånad över att jag inte har vikt ett enda pappersflygplan idag :O
Vilket jag har gjort ca 500 om dagen denna vecka känns det som...

Efter jobbet blev det bussen hem för att byta kläder och sen möta min älskade Richard, Bjööööön hade ju ställt in fikan (it´s your loss and you know it...) :P
Så det blev några rundor på stan och kaffe på 1344...
Känns som att det var evigheter sen vi träffades och det var riktigt skönt att få bara vara Bella med dig igen...
<3

Så nu blir det att läsa bok och sen spela lite poker (beroendeframkallande....) och sen sova..
Jobbar länge imon 8-17.45....
Men får väl försöka överleva det...
Ska minsann festas på lördag me...
Sååååå sugen på d....

Puss
//Bella


Don´t you wish....

Kommentarer
Postat av: Thessan

Fin bild Bella :)

2009-05-08 @ 14:52:23
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0