Today´s the Day...

JAha idag är det då dags...
Som jag skrev igår så är jag sjukt nervös, förväntansfull och pirrig...
Vädret är dock inte alls som jag hade hoppats på, och tidningarna ljög när dom lovade upp till 25 grader och strålande solsken...
Meeeen, nu ska jag inte gå och bli negativ...
Tror fortfarande att dagen kommer att bli toppen, om inte annat så fylld med en massa skratt...

Snart ska jag upp en runda på stan med min älskade mamma...
Hon och katten lyckades med att försova sig idag, men det var nog välbehövligt...
Katten brukar vara uppe vid halv sex-sex varje dag, men idag var dom minsann inte ens vakna när jag var där vid tio...
Så jag gick hem igen för att passa på att slänga in ett blogginlägg...

Ska försöka hitta en morsdag present till min mamma oxå...
Har en idé men får se om jag hittar det jag letar efter..
Hade sååå gärna velat köpa biljetter till Coldplay i Stockholm den 22 augusti till henne...
Men för det första så blir det lite dyrt, då jag självklart vill köpa 2...
Och för det andra så är jag nog (förhoppningsvis) inte hemma den 22 augusti, och hade ju velat följa med och göra en hel weekend av resan....
Men får hoppas att det kommer fler tillfällen....

Blev lagom stressad nu när jag kom på att jag skulle behöva städa upp lite här hemma...
Något som jag inte kommer att hinna idag =/

Nähä, nu är det väl dax att bege sig...
Måste handla jordgubbar idag, blev sjukt sugen på det igår kväll...
Men då var ju alla affärer stängda så jag fick ligga här med mina cravings och försöka koncentrera mig på att kolla färdigt på Constantine....
Vilket som förövrigt är en av dom bästa filmer som finns....!!!

Önskar er alla en underbar helg!

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Meterologer har alltid fel, det är som tyngdlagen ett ofrånkomligt faktum. Såvida man inte är på månen förstås...



Vad kostar sånna biljetter för något då? Och 22 aug? Ska ni vara borta så länge ? =O

2009-05-30 @ 13:53:13
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hihi , jaoo du Mister.X :) han är så rar ;) hihi .. nej men det är skoj o hålla det hemligt faktiskt :D .. sen känns det lite så där o skriva ut om han i bloggen om det inte skulle funka osv. :) Kramis!!

2009-05-31 @ 22:56:44
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

allt bra? krams

2009-06-01 @ 10:32:46
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Blir helt tosig utan uppdatering! hehe ;D

2009-06-01 @ 22:06:24
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Catrin!

va tysan, uppdatera dåå!!:D

2009-06-02 @ 10:36:34
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0