Totalt meningslös dag...

Galet uttråkad...
Men kollar på Dirty Dancing 2 nu och sen blir det minsann sängen..
Imorgon blir det jobb på Skeppet 8-15, ska bli kul att jobba med C...

Blev en stund ute i solen innan, men gud vad trist det är att ligga i solen när man är sjuk...
Hoppas på att jag är bättre imon så jag kan ta en liten runda på gymmet..
Annars får jag väl vänta tills på måndag...

Hoppas på att vara frisk i helgen iaf för då ska minsann jag och Lina dricka lite vin!!! =)

Så har varit hemma hos mamma och busat lite med katten med, för att få göra av med lite energi...
Galet söt hon är, och helt skogstokig!!! *me like*

Neeee.....
Kolla vidare på filmen kanske....

O ja just d ja...
You wish!
If only you knew, you´d might see it in another way...

And by the way...
Tack för påhoppet, tänk efter lite nästa gång kanske....

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0