ångest, längtan och även lite lycka...

Låt mig börja med att berätta om gårdagen.....
Jobbade som vanligt men söta Ida lät mig gå lite tidigare så strax efter kl 23 var jag ombytt o klar och redo för att möta upp Lina för en riktigt trevlig kväll...
För en gångs skull hade jag skyhöga förväntningar på kvällen, vilket jag väldigt sällan har då det alltid är samma sak att gå ut i denna stan....
Började med ett drop på Coffe House för att hämta upp Lina o kramas me Lovely Richard...
Där efter bar det av till Play.Bar för drink/öl o hälsa på Sara o David =)

Tröttnade snabbt på det..... ehm.... märkliga folket och gick vidare till Olearys, fullt ös var det där men inte riktigt vad vi var sugna på :P
Hittade ju dock Lennart ;) som följde med till Statt...

O nu var det ju så att dom körde DeeJay vs VeeJayStatt (därav dom höga förväntningarna på en riktigt bra kväll)....

O så rätt jag hade!!!!
Jag och Lina stod på dansgolvet från det att vi kom till det att vi gick vid stängning...
Med några obligatoriska stop vid baren oxå såklart ;)

Killarna i DJ båset var sjukt härliga och hade sån inlevelse till precis allt som spelade....
Har inte haft en sån bra kväll på RIKTIGT länge, och det var precis vad jag behövde....
I wanna do it again and again and again!!!!



Nåväl....
Träningsvärk i både ben o rumpa idag efter allt dansande, men annars är jag ovanligt pigg för att vara jag en söndag... :P

Nu är det bara 2 veckor kvar tills vi åker på semester, o ni anar inte hur mycket jag längtar, hur mycket jag behöver detta...
Att bara komma härifrån, att få slippa allt här.... Bara för en stund...
Att bara behöva tänka på mig själv....

Längtar även efter julen (brukar ju aldrig göra det....)
Men nu längtar jag efter allt runtomkring...
Att få träffa alla som jag saknar så otroligt mycket...
Har enorm ångest över att det aldrig finns någon tid, för att jag aldrig tar mig tid....
Känns som att vi glider längre och längre ifrån varandra, längre ifrån relationer som ändå aldrig har varit särskilt nära...
Önskar av hela mitt hjärta att allt går att bygga upp på nytt och att vi oavsett vad alltid kommer att finnas vid varandras sida...
Tänker tillbaks på tiden för ensådär 10år sedan, då du&jag stod varandra som närmast...
När allt var så okomplicerat, när man var ung och dum...
Saknar den jag var då, saknar att bara vara.... Bara vara med dig....
Men blod är tjockare än vatten och jag vet att du alltid kommer att finnas vid min sida, trots att det ofta är så lätt att glömma bort...
Jag har lovat mig själv att jag ska försöka skapa fler tillfällen, jag ska försöka skapa mer tid...
För är det ingen som försöker så finns det tillslut heller inget kvar att kämpa för...


Oj ja nu blev det kanske lite väl mycket tankar här...
Men that´s just me an ordinary Sunday...

Börjat fundera på packningen inför resan och får ju panik då jag kommit på att jag inte har någon MP3 spelare, måste ju ha musik under flygresan!!!
Någon som har nåt tips på vart man köpen nån billig???

Nee nu ska jag invänta premiären av Paradise Hotel och sen blire nog en promenad för min del...
Imorgon väntar jobb, träning och nattklubbsmöte för min del... =)

*I´m looking for the right type of pleasure but all I find is pain...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt, när ska du ha semester då? :)

Ja hehe jag har ju de o det kunde inte va bättre :D

Hur går de själv på den fronten då? :) Kram

2009-11-17 @ 17:49:06
URL: http://linda86j.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0