Drive Away...

Är så fruktansvärt trött på allt just nu...
Ingenting som passar, ingenting som är som det ska...
Men hade förmodligen inte varit nöjd om det hade varit åt andra hållet heller...
Tycker bara att folk väljer totalt fel tidpunkt för vissa saker o ting.....
Men uppenbarligen så är det extremt svårt att förstå att jag tycker att det är jobbigt, att jag drar mig undan...
Tänk efter så kanske du förstår varför?....

Det är mycket tankar o funderingar just nu....
December närmar sig med stormsteg, månaden som jag hatar mest....
Vill inte minnas, höra, känna, tänka...
Men jag vet att allt kommer att komma tillbaks....

Måste försöka fokusera på annat, måste komma ifrån allt som har med detta att göra.....

För att inte bara skriva en massa depp i detta inlägg så kan jag väl slänga in ett par positiva ord oxå ;)
Nu är det bara 4 veckor kvar tills vi åker *weeeeeiiiiiii*
Som jag behöver det nu...
Ska förmodligen vaccinera mig mot svininfluensan på torsdag med, hoppas bara att jag slipper biverkningarna som typ alla andra har åkt på...
För det orkar jag minsann inte med... :P

I helgen träffade jag även min kära vän D som jag inte träffat på evigheter....
Denna människa strålade som en sol och jag har inte sett D så lycklig på riktigt länge!
Tänk vad kärlek kan göra gott....
Önskar er all lycka i världen, kan ju iaf säga att D är en av universums snällaste människor och förtjänar det bästa!!! ♥

Idag blev det mys med Richard Fox, alldeles för länge sedan vi hade våran egentid och jag har saknat det så enormt mycket....
Tack för att du finns Bejb...  ♥

Nu ska jag försöka sova, i tid för en gångs skull....
Helt slut efter rundan på gymmet idag :P

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna O Noah

Förmodar att D e min D? hihi. han e verkligen en av de finaste människor jag någonsin mött! Ska ta väl hand om honom!

2009-11-13 @ 11:30:14
URL: http://joandno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0