Mysdag....

Jobbade lunch idag, ganska lugnt faktiskt....
Efter det så var ja o fikade lite me söta Sara o Lovely Richard i väntan på att Sara o jag skulle bege oss till gymmet...
Sagt och gjort så begav vi oss för att köra ett hårt pass, o hårt blev det...
Eller ja, hyfsat iaf...
Jag är iaf sjukt nöjd och känner redan av träningsvärken i magen... =)

Efter gymmet gick jag hem till mamma, busade lite med katten o fixade en massa saker på nätet...
Måste verkligen filma henne nån dag när vi busar, hon e totalt rubbad och sjukt osmidig...
Men kul har vi :P

Så nu har jag då fixat så att vi tar oss till och hem från Stockholm o det var inte det lättaste kan jag lova...
Mamma är ju sjukt flygrädd och vägrar att flyga Kallinge-Arlanda (vilket hade varit smidigast).
Så det blev att kolla bussar o tåg....
Så slutligen så blev det den längsta bussresan 11½ timme på en buss mellan Karlskrona och Stockholm =O
Åker vid 18 tiden på söndagen och är framme i sthlm 06.20 måndag morgon, fördelen är att vi slipper en hotellnatt för en massa onödiga pengar och behöver bara ta oss till Arlanda, äta lite frukost och sen är det minsann dags för att checka in och åka iväg =)

Hemresan var det nästan ännu svårare att hitta biljetter...
Fick bli tåg med 2 byten....
Hur kul är det med en massa resväskor o sånt?!?!
MEn men det får väl vara värt det för 2 veckors semester!!! =)

Ikväll har jag varit hemma hos Sara, ätit en massa onyttigt och kollat på Twillight (kan man ens se den filmen för många gånger?!).....
O nu är det minsann snart dax för mig att sova, är ju för en gångs skull ganska trött....

Sen är det jobb som gäller resten av veckan, jobbar alla pass som går att jobba, men det konmer det att vara värt när lönen kommer sen =)

Sweet Dreams...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan va härligt :) har du en plats över i handbagaget :D

Gick de bra o jobba idag? :) Kram

2009-11-18 @ 18:51:17
URL: http://linda86j.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0