Sällskapssjuk.....

Åh vad jag är sällskapssjuk just nu....
Skit tråkigt att ligga hemma själv, tur att jag har min kära vän Marina som är 100 gånger mer sällskapssjuk än mig...
Så jag slipper iaf att vara ensam ;)

Idag har jag varit ledig precis hela dagen och jag hade en massa planer om vad jag skulle hitta på, men det gick ju inte så bra då jag var hos Marina tills kl 5 imorse och spelade kort så jag har ju sovit bort halva dagen.... :P
Blev iaf fika med Lovely Richard och Lina1344 och jag och Lina har smidit en massa planer för framtiden...
Men tiden får utvisa hur det blir med dom...
Men sjukt kul hade det varit :D

Efter fikan blev det gymmet för min del, blev ett ganska tufft pass idag med 40 min kondition och sen ett biceps/triceps pass....
Sjukt nöjd över att jag ens orkade gå dit i detta ovädret...
Är dock sjukt hungrig nu, hade tänkt äta lite sushi men till min stora besvikelse så har dom ju STÄNGT?! :(

ÅH by the way, jobbade i Schlagerbaren i lördags oxå, och som vanligt så gick det ju super bra ;)
Folk kom lite tidigare än vanligt och det var enheldel super trevliga människor ute =)
Var iaf sjukt nöjd efter stängning, and that´s how I like it....
Blir dock lika förvånad över mig själv varenda gång jag kommer på mig själv med att stå och sjunga med till dessa j*vla schlagerlåtar.... Alla som känner mig vet att jag alltid hatat schlager, men lik förbannat så kan man ju varenda låt utantill...
Står man då och jobbar till sånhär musik så kan man ju inte annat än att dansa och sjunga med ;)
Men jag vet ju iaf en av mina vänner som är sjukt stolt :P

Nu ska jag försöka komma på nåt annat att äta...
Kan ju bli svårt, klockan blev ju helt plötsligt jätte mycket :/

O nedräkningen fortsätter, 3 veckor kvar nu!!!!! *weeeeiiiiiiiii*

*.....you´re my sugar rush darling.....*

//Bella


Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

I wanna be sällskapssjuk med dig anytime <3

2009-11-10 @ 01:54:59
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo kaos är de väl alltid, de tillhör :)

Det är bara bra med mig, hur är det själv?? Kram

2009-11-12 @ 15:44:13
URL: http://linda86j.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0