smiter undan.... igen...

Usch vad jag är värdelös...
Har försökt att ta tag i dethär med städningen nu i evigheter, men finns ju varken ork eller lust...
Har ju dock plockat lite idag, men långtifrån vad jag borde ha gjort...
Men tvättat har jag gjort iaf, lr ja, jag håller fortfarande på...
Rotade fram lite sommarkläder ur garderoben och slängde in dom i tvätten...
Men nu är ju bara frågan vad man ska packa, och vad man inte ska packa...
Blir ju alltid att man tar för mycket med sig.
Men jag tycker att det är så himla svårt att veta vad man ska ha med sig, hur ska jag veta vad jag känner för att ha på mig 2 veckor framöver?
I-landsproblem, ja visst!...  ;)

Har iaf börjat packa ner badhandduk, bikinis och klänningar, det är iaf en bit på vägen...
Börjar bli sjukt stressad nu, mindre än en vecka kvar tills vi åker ju...

På lördag får det minsann bli att akuthandla allt det sista som behövs, hinner ju inte med det någon annan dag...
Imorgon jobbar jag lunch och efter det ska jag jobba på KHK matchen, på torsdag jobbar jag lunch och sen är det träningspass på schemat innan jag ska gå ut och äta med A....
På fredag jobbar jag lunch och sen hockey igen...
Så det får minsann bli på lördag innan passet i nattklubben =)

Neeee nu måste jag fortsätta med tvätten....

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0