Strong enough...

Hatar att erkänna för mig själv att jag kommer att sakna dig
Att du har lämnat ett avtryck
Att du får mig att le
Hatar att du fått mig att visa mig svag
Att du omedvetet kommer att riva upp en massa sår
Att allt är som det är

Det finns en lång historia att berätta, du har bara hört början
Historien är min, den skyddas av rädslan
Rädslan för att släppa någon nära,rädslan för att bry sig om
Det är mitt liv, mina bekymmer och mitt inre krig
Jag har aldrig någonsin bett dig att förstå, men önskar att du kunde se
Det finns ett mörker över min själ,en skuld jag gett mitt eget liv

Jag har så många ursäkter,så många brister och fel
Jag vill gärna tro att folk är ärliga, att dom bara vill väl
Men när min hjärna säger ja så skriker mitt hjärta och min själ nej
Det finns ingen anledning god nog att släppa någon nära
Det finns ingen anledning att låta dom se

Här finns ingenting att älska
Så snälla bara lämna mig ifred
Ett bustet hjärta kan aldrig lagas även om det läker del för del
En sårad själ gör hellre rätt än fel

If you wanna make the world a better place,
Take a look at yourself and then make a change

I have no more time for someone that´s gonna hurt my feelings
Done enough to prove I'm all that I believe in
I´m at the end no more stupid lies
I'm better off without someone here by my side

de senaste dagarna har varit hur bra som hellst, det har nästan varit så att jag önskar att det kunde vara så för alltid...
Men det går inte, inte nu...
It´s time for me to start loving myself...


//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Alla har vi nog demoner som spökar och medvetet eller omedvetet förstör så mycket som man egentligen önskar hade varit annorlunda. Men älska dig själv ska du verkligen göra!



Om du någonsin är osäker på varför så kan jag inte riktigt sätta fingret på allt som är du, men kan däremot lova att försöka visa dig och berätta för dig varenda dag hur extremt fantastisk du är och hur mycket jag älskar dig Bellabus :)



JÄTTEPUSS!! <3

2009-11-29 @ 01:26:03
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Alibi

.

2009-11-30 @ 01:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0