Bättre sent än aldrig...

Jaha dax att uppdatera kanske? :P

Först kan jag ju berätta om helgen...
Började i Fredags morse då jag och min moster bjöd på champagnefrukost hemma hos min mamma....
Fixade supergoda frallor och allt :)
Himla uppskattat skulle jag vilja säga...
Efter frukosten blev det paketöppning och sen fick mammi skynda sig lite med att göra sig iordning... :P
O det är ju inte lätt när man inte vet vart man ska, eller hur länge man ska vara borta ;)

Well, vi anlände till Malmö vid lunch tid (om jag inte minns helt fel) och checkade in på hotellet, mitt inne i stan!! =)
Därefter blev det en runda på stan, lite shopping, massa önsketänkande och lunch på Pizza Hut :P
Tillbaks till hotellet, jag passade på att ta ett långt bad (underbart med badkar jue), sen gjorde vi oss iordning för att göra stan...
Blev 3rätters middag på Jensen´s (såååååååå gott) en otroligt god flaska rödvin till det hela och kvällen var alldeles fantastisk!!!
Fortsatte sen bort till Lilla Torget (heter det så?) och satte oss på LaGrappa och drack en massa drinkar och en och annan shot ;)
Sen var det time for bed...

Lördag började med hotellfrukost, tänk om man hade haft det så varje dag... *önskar*
Och sen bar det av mot centralstationen och tåget mot Köpenhamn...
Och även i Köpenhamn blev det en massa shopping och önsketänkande...
Lunchen avnjöts på en underbar Italiensk restaurang... (där jag, mamma och moster tidigare var stamgäster, och personalen kände igen oss varje år när vi kom tillbaks).
Efter en lång dag tog vi tåget tillbaks till Malmö frammåt eftermiddagen och gjorde oss iordning för kvällen...
Hamnade på Lilla Torget även denna kväll och avnjöt en riktigt god indisk middag...
Starkt som attan var det, men det gillar vi allihopa :)
Sen bar det återigen av till LaGrappa och ännu fler drinkar och shots...
Även Söta Sara och hennes mamma kom förbi en runda efter att dom vatt på bio...
Himla mysigt...

Även söndgen började med hotellfrukost, passade på att njuta extra mycket denna dag och åt både fralla, plättar och äggröra :P
Sen packade vi ihop våra saker och satte oss i bilen...
Först bar det av till det relativt nybyggda köpcentret Entré, galet stort (där hade dom garanterat allt man behöver, översta våningsplanet bestod av massa matställen, bowling, bio, träningscenter och ett lekland att lämna av barnen på) :P
Blev även här lite shopping ;)
Satte oss i bilen igen och nu bar det av mot Karlskrona, via Österlen och lite stopp i Kivik...
Underbart mysigt....

O nu tror väl ni att JAG har shoppat som en galning, men där har ni fel...
Det jag införskaffat mig:
Ett svart midjeskärp med nitar 100:-
Ett par Killah jeans på rea 210:-
och sen bara lite småsaker...

Fick även av min kära mamma ett par jätte tuffa örhängen och en super fin Ed Hardy T-shirt ♥

Allt som allt så var det en underbar helg, med en massa god mat, skratt, prat om gamla minnen och tokmycket kärlek!!! ♥♥♥


*When love takes over.... *


//Bella


Kommentarer
Postat av: Cina

2009-09-16 @ 18:05:03
Postat av: Cina

Öh,blev inget innan? Försöker igen...

Låter verkligen suuupermysigt! Härligt ni fick en sån helg och att din mamma blev firad ordentligt!



Kram

2009-09-16 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0