Försvinner...

Ja... 
Nu är det så att jag försvinner över helgen...
Det ska bli så j*vla skönt...
Komma bort från allt, bråk, problem, svek och allt det där...
Och förhoppningsvis även försvinna bort från mina egna tankar ett tag...
Vill slippa tänka denna helgen, vill slippa tänka på känslor, kärlek och svek....
Vill slippa saknaden (för den finns alltid där, trots att jag försöker förneka den) vill slippa det som får mig att tänka på allt som har med dig att göra...
Jag behöver denna helgen, jag behöver fly, jag behöver försvinna...

Men jag vet att jag kommer att tänka på dig, sakna dig och påminnas om dig...
O jag gillar det, jag gillar det alldeles för mycket....
Say what?!?
Ehm ja, nu kanske det låter som att jag är dement, schitzofren eller liknande....
Men tro mig, jag vet varken ut eller in...
Jag vill inte känna efter, jag vill inte veta... 


Hur som hellst...
Helgen kommer att bli fantastisk, det har jag gett mig tusan på...
Och tillsammans med min mamma ♥ (som jag älskar så mycket och skulle offra allt för)och min moster så kommer vi tillsammans se till att det blir en helg vi sent kommer att glömma!!!
Så imorgon, efter lyxfrukost med champagne (fixat och donat av Bella the one and only)så bär det av mot en helg i Malmö/Köpenhamn....
Jag ska vara där, jag ska finnas, andas, leva...

Have a nice weekend...

*I´m stuck on you...*

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut...

//Bella

♥Stort grattis till min älskade mamma på 50års dagen 11/9♥

Kommentarer
Postat av: eke

ha en toooopen helg=)

2009-09-11 @ 01:36:29
Postat av: Bonkan

Hoppas du får sååååååååååå skoj :)

2009-09-11 @ 06:40:02
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hoppas att du får en suuuupermysig helg gumman, får ta en fika snart tycker jag!:) kram på dig

2009-09-11 @ 22:17:59
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0