*gäsp*

Usch jag sover verkligen alldeles för lite, och har alldeles för lite tid över till saker som jag borde (eller rättare sagt skulle behöva) hinna med....
Förstår inte vart tiden tar vägen :/

Well...
Måste iaf berätta...
I söndags så var jag ju iväg på äventyr....
Äventyret bestod av P-fest med jobbet....
Hamnade på Boda Borg, och det var riktigt länge sedan jag hade så kul!!!!
Har dock fortfarande blåmärken över hela benen, men det är det sååå värt!!!
Självklart så vann ju vårat lag, 13 stämplar (2an hade 6 och 3an 3), så vi var ju lagom överlägsna!!! =P
Efter att vinnarna korats så begav vi oss till "kontoret" där det var uppdukat med långbord o grejer...
En liten stund senare levererades det pizza *mmmmm me like*

Blev en riktigt trevlig kväll, med mycket prat och "lära känna varann".....
Så tack för en super trevlig kväll!!!!

Annars har väl veckan bestått mest av jobb, har hunnit med gymmet oxå igår och idag *underbart* och igår var jag och mamma o vaccinerade oss...
Nu är det bara lite mer än 2 månader kvar tills vi åker!!!!! *längtar*

Neeee nu ska jag "plugga" lite, har ju prov imon.... :/

Sweet Dreams.....*

*Saknar dig så otroligt mycket, men snart är det du o jag igen.....*

//Bella


Kommentarer
Postat av: Bonkan

SV: TAck!!!! :D

2009-09-27 @ 09:54:27
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0