Give into me....



Takida är så j*vla underbara...



Det blev en tokbra dag på jobbet igår, först i Bistron och sedan i baren på Statt...
Sjukt nervös var jag, men jag och söta Sara klarade det alldeles utmärkt, och kul hade vi oxå =) *me like*

Gick väl och la mig vid 5 imorse, så jag var sjukt trött idag...
Men det är det minsann värt.. =)

Idag har jag pratat med L och allt är bokat och klart inför nästa helg... (lr ja, inte riktigt allt, men det viktigaste...)
Kommer att bli en toppen helg!!! ♥


Idag har det blivit mycket tankar....


Både bra och dåliga...


Var tvungen att gå ut och gå en runda innan för att ventilera lite...


Vet inte om det kanske egentligen vore bäst att stänga av,  att inte känna något alls... Slippa bli lurad, bedragen och besviken... Eller ska man ännu en gång våga chansa, med risken att falla för att sedan inte kunna resa sig igen... Det är svårt när man inte kan lita på någon annan, när man har fått lära sig att folk alltid sviker en... Oavsett vad det gäller...


Kommer jag någonsin att kunna lita på någon igen? Jag vill ju så gärna släppa in dig, låta dig komma nära.. Men det är så lätt med dig, utan att behöva göra det... Och jag vill inte förstöra det.... Du får mig att må bra på ett sätt som ingen annan har lyckats med på riktigt,riktigt länge, och jag är livrädd för att vänja mig vid dessa känslor och tankar...Du får mig att drömma och längta efter saker som aldrig kommer att vara en del av mitt liv, men jag trivs så bra med att måla upp dessa bilder och fantasier... Det är fantastiskt, du är fantastisk... varför kan inte allt bara för en gångs skull vara enkelt? Varför kan man inte bara för en gångs skull slippa känna rädslan och paniken?


Allt var bra när du var här med mig, kan du inte bara vara här...?
Kan du inte bara få mig att må sådär bra...?
För ja, så är det.....

5 veckor kvar...... ♥


//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0