Hinner inte riktigt med....

Usch ja nu är det redan lördag, lr ja tillochmed söndag om man ska vara helt exakt...
Känns som att dagarna bara flyger iväg...

Well i Torsdags var jag iaf på utbildning...
Ansvarsfull alkoholhantering lr vad det nu hette ;)
Började 8.15 (o när var man uppe såååå tidigt senast lixom?) *gäsp* och slutade vid 15.30 ungefär....
Var helt slut efter den med då var det bara att bita ihop och börja jobba... :P
Sen blev det jobb igår med...

Trivs verkligen med att jobba på Bistro Java *yaaaay*
Så det gör ju inget att det ibland känns som att man bor där ;)
Men hoppas att jag snart får bukt med mina sömnproblem, för annars kommer det aldrig att hålla i längden...
fick iaf smita lite tidigare från jobbet igår, skulle hem och göra mig iordning för att sen dra hem till Sara som stod för festen =)

Underbart härligt att alla var samlade för en gångs skull...
Jag, Klara, Richard, Lina, Eke och Sara...
Sen var även Isak (finbesök från Norge), Tommy o 2 andra där....
Så det var en riktigt trevlig kväll, om man bortser från min hemska huvudvärk jag fick dras med heeeeela dagen/kvällen...
Fick ett migrän anfall på jobbet under lunchen och höll på att svimma, och den där värken släppte aldrig riktigt... :(
Men huvudvärken släppte lite lätt när vi kom till Nivå, där stannade vi även till stängning...

Idag har jag jobbat i Bistron, fullbokat och ett galet pass...
MEn jag och Ida skötte det riktigt snyggt och det gick bättre än vad vi från början trott...

Nu ska jag föröska sova, ska se om jag hinner med att träna imon innan det bär av på galna äventyr ;)

Sweeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0