Like a star...

Ja.....

Har haft en bra dag på jobbet idag, mycket att göra men allt flöt på bra :)
Blev ett toppenmöte efter jobbet med som mot slutet urartade och handlade om allt annat än jobb...
Men riktigt trevligt hade vi =)

Har även hunnit med fika me söta Sara3G, och en sväng upp på PM för att säga hej till Lovely...

Längtar en massa till helgen, kommer att bli såååå underbart att komma bort...
Dock så missar jag Richi M´s spelning på Statt (typ enda artisten/Djn jag velat se där...)
o det retar mig lite att det är just denna helgen...
Men man kan ju inte alltid få allt...

Idag har jag faktiskt vatt på gymmet oxå =)
Första gången på typ 3 månader och det gick tokbra!!!!
Tog vid där jag slutade nästan, tillochmed konditionen gick över förväntan...
Förlängde även mitt kort och fick en floatingupplevelse på köpet *me like*

Neee nu ska jag hoppa in i duschen (lite sent jag vet....) och sen försöka sova...
Mycke tankar just nu...

Imorgon blir det minsann heldag på jobbet och sen kanske en öl lr två efter det... =) 
 
*Förstår inte hur allt kan kännas så lätt med dig, förstår inte hur du så lätt kan få mig att må så bra...*

Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig....
But I do like it...

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0