New friendship...

Kvällen igår fick ett totalt oväntat avslut....
Lr ja... Den tog ju aldrig slut...

Blev en nattpromenad som slutade hemma hos M, men en massa te och ännu mera prat...
Riktigt skönt att verkligen få ventilera allt, och med någon som inte redan innan hade en massa tankar, åsikter och synpunkter om just mitt liv....
Fick även lyssna enheldel, och fick mig omedvetet en eller två tankeställare....
Från och med nu ska jag skita i allt förgågna, jag ÄR stark!!!
Live like there´s no tomorrow...

Natten tog slut och det blev morgon, och vid åtta var jag hemma igen, inte alls trött... 
Mest glad över att ha funnit en ny vän! =) 
Men lyckades övertala mig själv om att jag behövde lite sömn och lyckades tillslut även somna... 
Vaknade uppp vid 14tiden, galet trött... :P 

Blev en runda på stan för att inhandla lite nytt smink, sen mötte jag upp Sara för frukost på 3G och sen gick vi och tränade... 
Tog det ganska lungt idag då vi var lite stressade... 

Klockan 18 hade vi nämnligen tid för tatuering på Sick Boys =)
I was the first one out, åh gud vad jag har saknat den underbara känslan av tatueringsnålen som färgar mitt skinn svart.... =)
Så numera har jag en stjärna vid höger nyckelben och är tok nöjd!
Ska försöka lägga upp en bild här imon :)
Synd bara att min mamma inte är lika nöjd :/
Men min kropp, mina beslut...

O just d ja...
Floatingen igår var alldeles fantastisk!!!!
Något jag verkligen kan rekomendera, jag kommer definitivt att gå dit fler gånger =)
Och det är inte alls lika läskigt som man kan tro att ligga där "instängd" i en "bubbla" med vatten...
Dörren kan du lämna öppen om du vill, men då blir det ju inte alls lika mysigt... ;)
35 grader varmt och du ligger o flyter, känns precis som att vara utomlands...
Har nog aldrig varit så avslappnad i hela mitt liv!!!
Testa det!!

Neee nu ska jag återgå till TVn :)

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0