underbart....

mmm.... 
Vill lixom inte riktigt att det ska vara över...

Har haft 3 underbart trevliga och mysiga dagar!!
I måndags var jag ledig...
Blev frukost på stan med bästaste sällskapet, fika, middag på Fox, lite vin sen film och godis...
Somnade i Sweets armar...
Tisdag jobbade jag lunch och slutade vid 15, då blev det lite fika på stan med bla Anna, såååå mysigt!!!
Är så kul att se hur magen växer (o d går fort). =)
Sen blev det hem och fixa iordning tillsammans med Sweet för att sen gå till Fox för middag och trevligt sällskap... Blev en mycket trevligare kväll än vad jag hade väntat mig, och det blev en heldel prat om gamla minnen, bla från tiden på Buddhas Bar... *sjukt kul*
Tack för en riktigt trevlig kväll...
Vid stängning var det dax för oss att gå hem, och sista kvällen jag somnade i Sweets armar...
Onsdag blev det jobb hela dagen, Sweet var inne och sa hejdå innan han åkte hem... =)
vill inte släppa iväg dig.... :(

Det är sjukt lätt att vänja sig vid sällskap, men 100ggr svårare att vänja sig vid att vara själv... 
 
Kändes riktigt tomt att gå och lägga sig igårkväll, men somnade tillslut...
Får väl se till att fokusera på annat helt enkelt...

Well...
Allt som allt så har det varit riktigt underbara dagar, och det var verkligen vad jag behövde...
En massa skratt, delad glädje och kärlek!! *tack*

Idag har jag oxå jobbat hela dagen, och blir även så imorgon...
Har aldrig någonsin fått så mycket beröm för god mat och service som jag får nu på Bistro Java...
Riktigt kul!!

Nu ska jag försöka sova lite, kommer att bli en sjukt tuff dag imon....
Men det kommer oxå att bli galet kul! =)

*Saknar dig så otroligt mycket sweet!!!....* ♥

//Bella

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Bellaaaa...Vem är den lyckliga?? :P



SV: Ja d e sjukt...& sen att d e så nära nu gör d ännu värre...Man hade liksom kopplat bort det....Jaaa extra jobbet kan jag tänka mig e super skönt! Då har du iaf ngt liksom ifall ngt tråkigt händer.

2009-09-04 @ 13:46:28
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0