Who cares...

Mycket som händer nu skulle jag nog kunna säga...
Mycket roligt, men mycket som oxå väcker en heldel tankeställare...
Hoppas på det allra bästa och är även ganska övertygad om att det kommer att bli jätte bra!

Som vanligt så har veckan bestått av en massa jobb *me like*
Fredag & Lördagkväll på jobbet var helt galna, men jag är så glad att det gick så bra som det gjorde...
Haha blir minsann lite stolt över mig själv :P
Bistro Java är sååå bäst!!!

Ï fredags blev det lite "after work" för min del på Nivå...
Var ju tvungen att spana in hur det såg ut efter invigningen....
O vilken förändring!!!
Riktigt mysigt med en massa snygga soffor och fåtöljer, perfekt ställe att sitta och umgås lite över en drink! =)
Blev därefter en runda till Statt där jag täffade lite kollegor som jag spenderade resten av kvällen med, himla trevligt...

Lördagen började inte alls bra då jag vaknade upp med världens huvudvärk :/
Den satt i heeeela dagen kan jag säga, men försvann lagom tills det att jag slutade jobba vid midnatt.... :P
Blev en runda till Nivå även denna kväll...

Hmm ja annars har det väl inte hänt så mycket...
Blev enheldel shopping denna veckan, Carlings hade ju 50% på alla damöverdelar...
Så jag köpte mig 2 jätte fina hoodies och en superfin jacka (ord 1799:-)
Sjukt nöjd över dom inköpen... =)

Nästa vecka blir det som vanligt en massa jobb, är ju oktober fest på Fox så där kommer det att vara en heldel folk, ska bli riktigt kul!!!! (Jag är ju dock inte där inne,men kommer ju att springa där o titta på dom när dom har sina fina kläder på sig ;))

Måndag kväll ska jag på Floating ute på Rosenholm (fick presentkort när jag förlängde mitt gymkort.)
O tisdag kväll har jag oxå planer, men dom håller vi hemliga här än sålänge... :P

Ikväll blir det TVn, kanske även beger mig till Hemmakväll och hyr mig en film och köper lite godis =)
Tänkte ta mig till gymmet idag egentligen men är tveksam till att huvudvärken släpper och så har jag så fruktansvärt ont i axeln :/

O nu e d typ bara 2 veckor kvar, lääääääängtar!!!!

//Bella

Kommentarer
Postat av: Bonkan

OOoh du måste berätta om floatingen sen :)

2009-09-28 @ 08:04:20
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0