Bästa helgen på länge!

Hell yeah!
Har haft en alldeles underbar helg som tagit slut alldeles för fort..

I fredags var det jobb och sen en väldigt oplanerad utgång med sötaste Sara
Kvällen spårade ut o blev lite galen och jag vart alldeles för full, men sjukt kul hade jag iaf =)

Vaknade upp på lördagen och mådde som jag förtjänade, sjukt opepp på att jobba konferanslunch!
Tog mig dock till jobbet och det gick hur bra som hellst, förstår inte alls hur ;)
Gick hem för att sova men blev utlockad för att ta en fika med Lovely Richard *myyyys* ♥

Gick hem ännu en gång för att sova, lyckades en stund innan världens bästa lillasyster ♥ lyckades övertala mig att följa med ut och festa..
Fast besluten om att jag minsann inte skulle dricka någon sprit mötte jag upp syster...
Och sen var man på att igen :P
Blev VIPSliver och en sjukt bra utekväll med underbara människor och en heldel alkohol! =)

Idag har jag suttit på Stakholmen med underbara Marina ♥ , Daniel och Jossan..
Grillat och myst en massa i solen!
UNDERBART!!!!

Resten av kvällen kommer att bestå av söndagsmys på högsta nivå *me like*

Happiness is not only a dream...

Imorgon är jag minsann ledig, och då bär det av mot nya äventyr!
*Lycka*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0