Dålig uppdatering...

Har inte alls haft någon lust att blogga den senaste tiden...
Eller ja, sen jag kom hem rättare sagt..

Thailand har varit fantastiskt iallafall, resten låter jag vara osagt..

Kommer kanske med en uppdatering om det en annan dag när jag orkar lägga lite energi på det..

Idag har jag iaf jobbat, Gud så skönt det var...
Rätt lungt efter påsk och detta, men underbart att träffa alla underbara människor på jobbet igen... =)

Resten av veckan blir det lunchpass, Fox & Anchor imorgonkväll och Award Night på fredag!
Ser verkligen fram emot en riktigt bra vecka på jobbet!
På lördag blir det eventuellt lite utgång om det inte dyker upp något annat...

Måste börja ta tag i allt här hemma med, städa och detta... *gah*
O så måste jag ta tag i planeringen inför balen...
Måste handla skor och hitta någon som kan fixa mitt hår och sminkning...
Men det löser sig nog, ska försöka att ta tag i det och inte bara skjuta upp det som jag annars är så duktig på...

Finns så myckt jag önskar att jag kunde skriva här, så mycket jag skulle behöva ventilera...
Bad idea...

Kanske en annan dag...

*I wish.....*


Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

GALET söt apa! Och Sjukt galet söt Bella =D

2010-04-07 @ 00:20:06
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Marina

Håller helt klart me!! toksöta :)

2010-04-07 @ 04:37:25
Postat av: Bonkan

Guuuu vad söt bild :D

2010-04-07 @ 07:03:05
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0