En magisk kväll!!

Gårdagens bal var verkligen helt fantastisk, magisk och underbar...
Nervositeten släppte snabbt och precis som dom flesta andra som var där så tyckte jag inte att det var alls så stelt som man hade förväntat sig..
Stämningen var på topp och alla var glada och tok peppade!

Det blev en himla massa handskakande och presentationer men så fort det var över så var det verkligen bara till att njuta!

Bordsgrannarna vid middagen var super härliga och vi avnjöt god mat, tal, skålar och en massa gott vin om vartannat..

Efter middagen var det dags för vals, och det klarade vi minsann utan problem, eller hur S? ;)

Sen blev det en massa mingel och även alkohol innan det var dags för samling vid midnatt för att sjunga nationalsången och efter det gå fackeltåg till marinbasen!
Det var storm och riktigt kallt, men det gjorde inte så mycket..
Jag levde fortfarande på alla intryck från kvällen och svävade nästan som på moln..

Väl framme på marinbasen bjöds det på nattmat (pytt i panna) som att det inte räckte med den 3 rätters middag som vi avnjutit under kvällen :P

Efter maten bjöds det på snapsvisor till förbannelse och ja....
Sen var festen igång...

Här väljer jag att inte skriva mer om detta, det är nog lika bra om allt lämnas så ;)
Men kvällen var som sagt totalt underbar, fantastisk och även tokgalen på många sätt!

En kväll jag aldrig kommer att glömma, en kväll som jag är otroligt tacksam över att jag fick chansen att vara med på..

Stort tack till S som gjorde min kväll så fantastisk!

And I have many more secrets I want to share, but for now....
I´ll keep them to my self... ;)

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0