In my head....

Fortsatte min underbara helg genom att vara ledig igår, och ja...
Fantastiskt säger jag bara...

Söndagen var sjukt mysig och det absolut bästa tänkbara avslutet på helgen... :)

Igår blev det fika med Marina i solen, träning med Sara och sen en cider på Stars and Stripes uteservering...
Supermys verkligen...

Är i valet o kvalet om jag ska ut imorgon, finns en annan sak som lockar ;)
O så har det varit mycket fest denna helgen som gått, ekonomin tillåter inte riktigt det än :P
O som det ser ut nu så är jag ledig på lördag, roligare att gå ut då kanske?!
Gah vet inte vd jag ska göra.....!!!

Idag skulle jag o Sara ut och åka inlines egentligen, meeeen det underbra vädret försvann så nu har jag precis lagat mig lite mat och ligger o försöker komma på något annat kul man kan hitta på... :P

Well...
Everything is just soooo sweet... ;)


bjuder på denna :P


Slänger upp en egobild oxå ;)


//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0