Totalt omotiverad...

....att skriva här just nu...

Har haft en galet bra vecka på jobbet iaf, bankmiddag, Carlskrona Awards och lite spring i puben =)
Nästa vecka är det som vanligt lunchjobb som gäller och även lite planerat kvällstid...
På lördag är det ju bal för min del, och jag börjar bli lite smått nervös... :P

I lördags var jag HELT ledig, så då blev det lite förtäring utav alkohol hemma hos Lina.. .
Blev sedan utgång till Harrys/Sliver och allt som allt var det en riktigt trevlig kväll!!! =)

Idag har jag och Sara myst lite ute i den underbara solen...
Blev årets första glass på Glaciären (där det förövrigt var helt vindstilla, hur ofta händer det i Karlskrona lixom?!?!)  och lldeles underbart!!!

Nu ska jag försöka sova lite så att man orkar med jobbet imorgon.. :P
 
Väntar spänt på att "min favorit" ska komma in och hälsa på mig ;)

Sweet Dreams... *

/Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0