You make me feel like I´m never gonna cry again...

Helt fantastiskt faktiskt...

Hur en enda person kan få en att må så otroligt bra.
Något så sjukt oväntat...
Jag förstår knappt själv vad som hände, men det gör inget...
För jag njuter, så mycket jag bara kan...

Förstår inte hur någon på så kort tid kan få en att känna såhär... Mycket...
Och trots att jag har så otroligt svårt att släppa in och lita på folk så kommer jag att släppa kontrollen totalt...
Jag kommer att tokfalla, och ja jag menar riktigt ordentligt!
Och det känns helt fantastiskt!

Det finns inga svar på hur saker och ting kommer att bli, även att jag kanske skulle ha velat det..
Men vart ligger spänningen i det?
Med dig är det värt varenda dag...

Du får mig att må så otroligt bra!
Och du får mig att känna en trygghet jag inte ens kan minnas mig känt innan...
Varför?!
Det vet jag inte...
Men just nu är jag tacksam för hur du får mig att må...

Hur du gör mig nervös varje gång jag ser dig
Hur du får mig att le trots att du inte ens är i närheten
Hur du får mitt hjärta att slå ett extra slag bara genom en enda blick

Jag kan inte få nog av dig och din närhet, för just nu är det du som får mig att le...

You have to totaly let go of everything and let yourself fall...

I´m totaly gonna fall in love

Tack för att du gör mig glad M.....

It´s now or never...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


All kärlek till världens bästa Marina ♥

You know I love you...

Tack för allt....


//Bella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0