Bad night...

Ja, gårdagen var väl ändå inte en utav mina bästa dagar tyvärr...
Men så är det ibland, det är bara att bita ihop...

Idag har jag iaf haft en toppen dag, lunchpass på jobbet...
Ledig mellan 16-18 och sen tillbaks till jobbet för en konferans middag...
Himla bra dag, jag o Emily e bästa teamet... :)
O värsta goda middagen fick vi med, räk&kräft röra på canapé med löjrom och efter det oxfilé med whiskeysås!!!! *lovely*

Meeeeeen så kommer man hem, o tankarna börja snurra igen...
Men jag gör allt för att ignorera dom...
Ska försöka lägga mig och sova snart istället...
Imorgon blir det lunchjobb och sen MÅSTE jag minsann träna!!!

Nähä....
Sweet Dreams....*

you can cause all the drama you want, you can be the drama for all that I care... But there´s only one queen...
And that´s ME!!


//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0