Dags att vara lite positiv...

Ja, nu ser det lite ljusare ut iaf...
Fick lönebeskedet idag, och det var bättre än jag trodde...
Så jag har råd att betala räkningarna iaf ;)

MEn jag vet att allt kommer att lösa sig snart, och det kommer att bli sååå fantastiskt!!!! =)

Så nu har jag börjat tänka lite positivt, och det är ju ett steg i rätt riktning...
Hoppas på att alla sömnproblem och migränanfall kommer att släppa med...
Kan ju erkänna att jag har inte alls mått bra den senaste tiden....

Men om mindre än en månad så blir det minsann lite semester! *Sweeeeet*

Blev ett sjukt skönt pass på gymmet idag iaf, som jag längtat...
Finns inget bättre än att träna för att komma bort från alla tankar och problem... =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka lägga mig i tid......

Puss

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0